fbpx
contactBTN logoShadow3
logo principal welkins

Client:

(inițial) Fire Protection, (redenumit) Welkins.

Servicii:

poziționare, naming, identitate vizuală, manual de brand, cărți de vizită.

Descriere client:

Fire Protection este un producător local de trape de evacuare de fum. Firma este prezentă pe piața din România din 2013 și a lucrat cu Auchan, Sema Park, Coca Cola Ploiești, Pizza Hut.

Provocare:

Cu o prezență constantă și respectată atât la nivel național, cât și la nivel internațional, echipa Fire Protection și-a dat seama că identitatea inițială atât ca poziționare, nume, logo și slogan nu mai reprezenta fidel valorile brand-ului. De aceea, au apelat la Connect Media pentru a le crea o poziționare relevantă și unică, și o nouă identitate (nume, logo, slogan).

IDENTITATE VIZUALĂ: LOGO

LOGO+SLOGAN: clientului i-au fost propuse trei variante de logo și trei de slogan. Variantele alese sunt cele de mai jos:

welkins

Slogan: Safety Above All

Caracteristica determinantă a sistemelor de tip SHEV este siguranță: fie că vorbim despre persoane, bunuri sau investiții.

Sloganul propus și ales are un sens dublu:

  1. Siguranță deasupra tuturor

Este o descriere a localizării produselor brand-ului, poziționate de obicei pe acoperișurile incintelor. Este un slogan ușor de înțeles și pentru vorbitorii începători de engleză.

  1. Siguranță pe primul loc

Este un angajament clar care însumează toate valorile brand-ului. El atrage atenția clientului că acesta ar trebui să fie și obiectivul său primar.

LOGO:

Folosind un font cu verticale înalte (de tip heading) sugerăm din start ideea de înălțime creată de denumirea brand-ului.

Evitarea majusculelor este echilibrată de simbolul vizual care conține litera ”W” integrată inteligent și intuitiv.

Simbolul este și cel care reprezintă vizual activitatea Welkins și ideea de bază creată de poziționare+slogan: sistemele oferite de companie creează acel spațiu de respiro, aerul proaspăt de care este nevoie pentru a evacua în siguranță în caz de incendiu.

Litera W creată în spațiu negativ separă culoarea caldă de la bază (focul, pericolul) de cea rece din partea superioară (rece, aerul proaspăt, siguranța).

Astfel inițiala brand-ului se transformă exact în mecanismul care garantează elementul de bază al companiei: siguranța.

Cuvinte-cheie: încredere, siguranță, stabilitate, soluții, calitate.

POZIȚIONARE PE PIAȚĂ

Propunere acceptată: La fel de indispensabil ca aerul.

Principalul beneficiu emoțional al brand-ului este siguranța – elementul definitoriu al acestui domeniu și principalul motor din spatele produselor: siguranță atât pentru bunuri și persoane, cât și pentru liniștea sufletească a proprietarului/antreprenorului.

Respirăm de aproximativ 23.000 de ori pe zi – aerul este elementul fără de care nu poți trăi mai mult de câteva minute. De aceea, în caz de incendiu foarte multe decese/pagube materiale sunt provocate de lipsa aerului: oamenii își pierd cunoștința, apare panica în masă, echipele de urgență nu pot interveni organizat.

Produsele anti-incendiu sunt cele care pot face diferența între viață și moarte, între pagube minore și adevărate dezastre financiare. Ele sunt cele care oferă acel aer prețios ce permite evacuarea în siguranță și intervenția eficientă a echipelor specializate.

Trapele de fum sunt acum o parte esențială a oricărei construcții și reprezintă o obligație legală.

Scopul poziționării este de a transmite clientului final că trapele de fum garantează siguranța pentru bunuri și persoane, și că îl pot ajuta să treacă mai ușor pete consecințele unui incendiu – pe scurt, pentru un proiect sigur, trapele de fum sunt la fel de indispensabile ca aerul pe care îl respirăm.

NAMING

Propunere acceptată: WELKINS.

Originar din secolul XII, ”welkin” este un substantiv în limba engleză care desemnează bolta cerească. Instant el este asociat cu ideea de înălțime fizică și morală (bolțile din catedrale era numite ”welkin”), și cu o realizare impresionantă.

Luat literal, ”welkin” este punctul cel mai înalt al unei clădiri, exact locul unde se vor găsi produsele brand-ului.

Numele propus și ales este unul ușor de reținut, cu rezonanță internațională și creează un impact emoțional asociat cu o companie cu tradiție în spate.

MATERIALE DE PREZENTARE