fbpx
contactBTN logoShadow3
logo 2

Client:

Happy Partnerships

Servicii:

identitate vizuală, content website, website design, website development, materiale de prezentare.

Descriere client:

Happy Partnerships este o agenție imobiliară din București. Sufletul afacerii este Alina, managing partner și o sursă inepuizabilă de energie pozitivă. Obiectivul este de a oferi fiecărui client proprietatea de care are nevoie fie că este vorba despre proprietăți rezidențiale, comerciale, corporate, închirieri/vânzări.

Provocare:

Fiind deja recunoscută pe piață ca agentul imobiliar pe care ți-l dorești în tabăra ta atunci când ai nevoie de cineva empatic, de încredere și care să îți ofere cele mai bune soluții în timp record, Alina și-a dat seama că avea nevoie de o identitate vizuală care să îi reprezinte angajamentul, dedicarea și abordarea originală.

WEBSITE CONTENT + DESIGN

Procesul de rebranding a trecut la faza următoare: prezență online.

Tonul și personalitatea setate de noua identitate vizuală au fost integrate în design-ul noului website Happy Partnerships. Alina a fost foarte clară în feedback-ul oferit și pe baza acestuia am creat un site ușor de utilizat, intuitiv, aerisit.

Principalul obiectiv al website-ului este de a prezenta toate proiectele Happy Partnerships și de a crea o navigare rapidă și confortabilă pentru utilizator.

Rezultatul este o prezență online care iese în evidență pe o piață definită de uniformitate și clișee vizuale.

MATERIALE DE PREZENTARE

IDENTITATE VIZUALĂ: LOGO

LOGO+SLOGAN: clientului i-au fost propuse trei variante de logo și trei de slogan. Variantele alese sunt cele de mai jos:

  • În general, domeniul imobiliarelor este caracterizat din punct de vedere vizual de fonturi cu serifă care transmit instant tradiție, încredere și experiență: sunt fonturi formale și ”serioase”.
  • Pentru a păstra această idee într-o notă proaspătă dar pentru a evita în același timp capcana supra-formalității, am introdus culori puternice, dinamice și originale care separă instant logo-ul de cele ale competiției.
  • Simbolul grafic creează printr-o compoziție originală litera H, prima literă a denumirii brand-ului, folosindu-se de stilizarea high rise-urilor definitorii.
  • Toate cele trei clădiri din monogramă sunt conectate printr-un element care preia toate nuanțele din clădirile paralele simbolizând astfel parteneriatul oferit de HP și deschiderea spre toate tipurile de clienți.
  • Culorile utilizate sunt proaspete și out of the box tocmai pentru a reprezenta personalitatea fondatorului: vrea mai mult, vrea să dovedească că poate să facă ceva diferit și că nu este la fel ca ceilalți agenți imobiliari.
  • Sloganul propus de Connect Media preia culorile din monogramă și evidențiază dihotomia lexicală dintre realty (imobiliare) și reality (realitate) asigurându-se astfel că rămâne în mintea potențialului client: la Happy Partnerships voi găsi acele soluții care îmi transformă ideile în realitate.

Cuvinte-cheie: optimism, încredere, deschidere, implicare, profesionalism, adaptabilitate.