Reedact
Servicii:
identitate vizuală, content website, website design, website development, materiale de prezentare.
Descriere client:
Reedact este o platformă care te ajută să îți creezi un CV concis și unic din punct de vedere vizual. De la date de contact la educație, skills și certificări, parcurs în carieră (job title, atribuții și realizări) – totul este organizat într-o singură pagină. Perspectiva sintetizată și concentrată pe realizări este cea care ajută la diferențierea în cadrul procesului de screening înaintea unui interviu.
Provocare:
O idee atât de inovatoare necesita o fundație solidă pentru a porni la drum. Astfel, Reedact a avut nevoie de o poziționare bine definită pe piață, de o identitate relevantă și de o prezență online care să susțină dezvoltarea brand-ului.
Identitate vizuală: logo.
LOGO+SLOGAN: clientului i-au fost propuse trei variante de logo și trei de slogan. Variantele alese sunt cele de mai jos:
Slogan: know your know-how
Atunci când vine vorba de crearea unui CV, copleșit de prea multe idei, utilizatorul alege, în general, să pună absolut tot: de la job description la detalii complet inutile care doar sporesc dimensiunile documentului final fără să îi aducă plus valoare.
REEDACT te obligă să te concentrezi exact pe esența abilităților tale și astfel prin limitarea spațiului te ajută să:
- te concentrezi exact pe cele mai importante informații
- conștientizezi exact care sunt abilitățile care te fac relevant pentru un recrutor
- îți dai seama exact cât de multe știi să faci și câte ai realizat care este know how ul tău.
Cuvinte-cheie: creativitate, soluții, suport, încredere, impact.
POZIȚIONARE PE PIAȚĂ
Propunere acceptată: Razor Sharp Resumés
Un recrutor petrece în medie 6-10 secunde pe un CV. Astfel un candidat are nevoie să atragă atenția pe partea vizuală și să o mențină cu informații concise și relevante. Deși există foarte multe opțiuni de crearea a unui CV online cu design-uri foarte variate, ele nu fac decât să creeze documente care arată bine. Dacă așteptările create de vizual nu sunt îndeplinite prin informații bine alese și sintetizate, cele 10 secunde au fost irosite.
Poziționarea propusă stabilește din start care este angajamentul Reedact: De aceea, REEDACT te ajută să creezi un CV double whammy: arată bine și este esența carierei candidatului spațiul limitat elimină astfel conținutul irelevant și tentația copierii fișei postului și forțează candidatul să introducă numai acele informații relevante pentru recrutor.
Logo:
- am folosit cele două vocale din denumirea brand-ului, inversând prima literă pentru a crea impactul vizual al reflexiei
- CV-ul tău este o oglindă a carierei tale, iar Reedact te ajută să creezi o reflexie cât mai relevantă și veridică
- alăturarea literelor în direcții opuse creează și impresia că Reedact has your back, te susține
- am creat un echilibru între majusculele din denumirea brand-ului și minusculele care compun sloganul à un impact vizual puternic
- logo-ul este unul care transmite acea ascuțime, îndrăzneală prin puterea nuanței de albastru, contracarată cu galbenul cald și energic din litera E: energia pe care tu o transmiți prin CV-ul tău.
Website Content + Design
În prima fază a proiectului, a fost nevoie de crearea unui website pentru testare MVP – minimum viable product.
Astfel pagina concepută a avut nevoie să introducă utilizatorul în lumea Reedact, să îi explice conceptul, să îi stârnească interesul și să îl ghideze spre un formular de feedback care să justifice sau nu existența brand-ului pe piață.
Site-ul a avut nevoie de conținut concis și relevant și de un design care să structureze informația în așa fel încât să creeze un parcurs vizual plăcut pentru utilizator.
Rezultatul este un site care respectă identitatea vizuală creată, poziționarea ”ascuțită” și nevoia de ”lămurire” a utilizatorului.
Social media: pentru a direcționa utilizatorii spre landing page am creat mai multe tipuri de campanii de Facebook Ads și am creat o prezență constantă atât pe Facebook, cât și pe Instagram și LinkedIn.