fbpx
contactBTN logoShadow3

Conținut: miezul zemos al afacerii tale

Content writing

Se spune că nu există subiecte anoste, doar scriitori plictisitori. Nicăieri nu este asta mai adevărat ca atunci când vorbim despre brand-urile care se ocupă cu chestii mai puțin atractive și astfel cred ca partea de conținut online trebuie să respecte aceeași idee.

Oricât de mult îți iubești afacerea, uneori aceasta nu este cea mai sexy activitate de sub soare. Sigur, dacă oferi clienților tăi pachete turistice spre destinații exotice sau parfumuri cu arome amețitoare, atunci ai o poveste frumoasă de spus și partea de content marketing merge ca unsă. Însă, dacă te ocupi de chestii mai serioase dar mai puțin atractive, partea ta de conținut online va necesita mai multă muncă.

Așa că dacă vrei ca mai mulți clienți și utilizatori să descopere lucruri noi despre compania ta și să petreacă mai mult timp pe site-ul tău, a venit momentul să vorbim despre content marketing.

ConnectMedia_ContinutSite

Keep your promise!

Conținutul online ar trebui să fie îndeplinirea unei promisiuni făcute de aspectul său vizual – te-a atras ceva ce ai văzut, ar fi bine ca impresia bună să fie continuată de ceea ce vei citi: ai investit mult timp și efort în partea grafică, atunci ai face bine ca și partea care efectiv spune ceva despre cu ce te ocupi să fie la fel de atractivă.

Fii bun în ceea ce faci

Pentru început, hai să vorbim despre nișa ta: care sunt ultimele schimbări care te-au interesat și care sunt principalele tale provocări? Trucul cel mai bun atunci când vine vorba de conținut online este să oferi texte care transmit intact entuziasmul tău legat de ceea ce faci și descriu cum poate această activitate să fie benefică pentru oameni. Până la urmă asta și contează: ”Sigur, ce faci pare folositor dar cum îmi este folositor mie?”.

Așa că, ce știi tu despre domeniul tău și crezi că i-ar ajuta și pe alții? Cei care se ocupă cu profesii tehnice sau puțin ermetice pot beneficia în urma unui conținut online construit inteligent pentru a-și educa și impresiona target-ul: povestești despre ce știi și dovedești că te și pricepi foarte bine la nișa ta – win-win! Mai ales dacă luăm în considerare și faptul că oamenii tind să fie mai atenți la ce ai de spus dacă percep un aer de erudiție în jurul cuvintelor tale.

La Connect Media conținutul site-ului tău (oricât de aparent dificilă ar fi nișa ta) trebuie să intre într-una dinte categoriile de mai jos. Așa ne asigurăm că este relevant pentru target: ”Sună bine dar ce poate face pentru mine?”. Dacă poate face una din chestiile de mai jos, atunci am făcut ceva bine!

Grija de sine

Ce aspect al afacerii tale poate fi interesant pentru client? Dacă îi protejezi față de un anumit scenariu nasol,, atunci deja le poți capta atenția. Să presupunem că oferi servicii de contabilitate. Foarte puțini oameni înțeleg efectiv ce implică procesul de contabilitate. Dar dacă le spui că o situație contabilă fără cusur îi poate salva de la amenzi, atunci poți fi sigur că vor fi atenți!

Ai o problemă? Am soluția!

Scopul conținutului unui site este să ofere informații relevante într-un mod cât mai atractiv. Dacă te prezinți ca soluția la una dintre problemele utilizatorului, atunci acesta va ciuli cu siguranță urechile. Ai cea mai bună echipă de instalatori din oraș? Super! Ai o echipă de instalatori care ajunge la mine acasă în mai puțin de o oră și oprește inundația biblică din bucătărie? Vreau să știu mai multe acum!

Unde-s mulți, site-ul crește

Dacă ai o poveste de spus, trebuie să ții cont de faptul că spațiul de conținut online static al site-ului este limitat. De aceea, zeii online-ului ne-au dat blogul și social media! Aici trebuie să fii consistent: postează la intervale regulate. Folosește rețelele de socializare pentru a direcționa trafic spre blog. Orice este nou în domeniul tău – scrie un articol despre asta! Orice ce motivează, te impresionează și prezintă activitatea ta într-o lumină nou – postare pe social media. Utilizatorii trebuie să vadă că ești la zi cu ultimele noutăți și că în spatele unei afaceri se află figuri umane cu care pot relaționa mult mai ușor.

Dar dacă inspirația nu-mi este prietenă bună?

Sigur, poți spune că ”nu știu despre ce să scriu sau cum să o fac!”. Hey! De asta suntem noi aici: la Connect Media abia așteptăm să spunem povestea afacerii tale în cât mai multe moduri cu putință – de la conținut pentru site, la un blog adus în permanență la zi și la o prezență activă pe rețelele de socializare, tu alegi unde vrei să comunici, noi suntem naratorii, iar tu și compania ta – personajele principale!

    Spune-ne în cuvintele tale cu ce te putem ajuta și hai să începem!