Toată lumea
urăște spam-ul
Email Marketing
Atunci de ce să mai
investești în
email marketing?
Pentru că o poți face bine cu mail-uri care să facă abonații
să DEA CLICK
Cum poți să faci asta?
1
Recomandări
de produse
2
Oferte speciale
3
Coduri speciale
de reducere
Ce stă în calea ta?
1.
Nu am
un plan
de mail-uri.
2.
Nu știu
cum să segmentez
baza de date.
3.
Nu știu
când să trimit și ce să scriu sau cum
să arate…
Facem toți pașii
pentru pachetul complet:
De la subiectul email-ului la conținut, design personalizat și link-ul final, totul trebuie să motiveze utilizatorul final să facă ceva:
să cumpere, să se înscrie
sau doar să te țină minte.
un newsletter duce la o achiziție.
un newsletter readuce aminte utilizatorului că exiști.
un newsletter ajunge instant în trash.
Ce face fiecare.
Tu:
ne oferi baza de date cu contactele clienților –
email, număr de telefon + datele de acces la platforma prin care ai trimis până în prezent email-uri.
Noi:
1 ── ✔ ── (dacă nu ai deja): creăm un cont pe cea mai avantajoasă platformă de trimitere de newsletere și SMS-uri – această alegere are loc de comun acord.
2 ── ✔ ── scriem conținut, facem design și transformăm totul în HTML 100% personalizat (nu lucrăm cu șabloane) pentru a fi trimis către baza de date.
3 ── ✔ ── optimizăm fiecare email de la conținut la butoane la ora de trimitere pentru a obține cele mai bune rezultate.