fbpx
contactBTN logoShadow3

Identitate vizuală

Cine ești
ca brand

Identitatea vizuală a brand-ului tău este compusă din logo și slogan.

Logo-ul este un simbol format din texte și imagini, care te ajută să identifici instant un brand. Sloganul este promisiunea definitorie a brand-ului tău.

identitate-vizuala-1
identitate-vizuala-2
identitate-vizuala-3
identitate-vizuala-4
identitate-vizuala-5
identitate-vizuala-6

Împreună, aceste două elemente

trebuie să:

îți reprezinte și definească identitatea atragă utilizatorii te diferențieze de concurență încurajeze fidelizarea fie declinabile:

la fel
de atractive pe

identitate-vizuala-7

social
media

identitate-vizuala-8

facturi

identitate-vizuala-9

website

identitate-vizuala-10

cărți de vizită

identitate-vizuala-11

emoția

este elementul de bază al unui slogan

identitate-vizuala-12

Logo-ul
și sloganul

sunt punctul central al
prezenței brand-ului tău:

Ele vor dicta cum comunici, cum te prezinți și care va fi relația cu potențialii tăi clienți. De aceea, nu poți subestima importanța lor.

identitate-vizuala-13

Ce stă în calea ta?

1.

Nu știu
să distilez grafic esența brand-ului meu

2.

Nu știu
care este emoția pe care vreau să o provoace un slogan

3.

Nu știu
cum să construiesc o identitate conceptuală și definitorie

identitate-vizuala-14

Un copywriter

Un designer vizual

Împreună cele două elemente și cei doi membri ai echipei Connect Media îți vor oferi o identitate vizuală care:

identitate-vizuala-17b

1 Îți definește și
diferențiază brand-ul

2 Îi cimentează poziția
în mentalul colectiv

3 Motivează targetul să afle
mai multe despre tine

Ce face fiecare.

Tu:

completezi un brief despre brand-ul tău – acesta este punctul de plecare.

Noi:

1 ── ✔ ──  preluăm informațiile de la tine și selectăm acele elemente care pot fi folosite mai departe.

2 ── ✔ ──  facem research – vrem să înțelegem exact cum funcționează industria ta, care sunt clișeele de evitat și oportunitățile vizuale încă ne-explorate.

3 ── ✔ ──  începem etapa de construcție. Ea rezultă în minim 20 de variante de logo.

4 ── ✔ ──  selectăm maxim 5 variante pentru a-ți fi prezentate – crème de la crème.

5 ── ✔ ──  facem mici ajustări în funcție de feedback.