Cine ești
ca brand
Identitate vizuală
Identitatea vizuală a brand-ului tău este compusă din logo și slogan.
Logo-ul este un simbol format din texte și imagini, care te ajută să identifici instant un brand. Sloganul este promisiunea definitorie a brand-ului tău.
Împreună, aceste două elemente
trebuie să:
îți reprezinte și definească identitatea atragă utilizatorii te diferențieze de concurență încurajeze fidelizarea fie declinabile:
la fel
de atractive pe
social
media
facturi
website
cărți de vizită
emoția
este elementul de bază al unui slogan
Logo-ul
și sloganul
sunt punctul central al
prezenței brand-ului tău:
Ele vor dicta cum comunici, cum te prezinți și care va fi relația cu potențialii tăi clienți. De aceea, nu poți subestima importanța lor.
Ce stă în calea ta?
1.
Nu știu
să distilez grafic esența brand-ului meu
2.
Nu știu
care este emoția pe care vreau să o provoace un slogan
3.
Nu știu
cum să construiesc o identitate conceptuală și definitorie
Un copywriter
Un designer vizual
Împreună cele două elemente și cei doi membri ai echipei Connect Media îți vor oferi o identitate vizuală care:
1 Îți definește și
diferențiază brand-ul
2 Îi cimentează poziția
în mentalul colectiv
3 Motivează targetul să afle
mai multe despre tine
Ce face fiecare.
Tu:
completezi un brief despre brand-ul tău – acesta este punctul de plecare.
Noi:
1 ── ✔ ── preluăm informațiile de la tine și selectăm acele elemente care pot fi folosite mai departe.
2 ── ✔ ── facem research – vrem să înțelegem exact cum funcționează industria ta, care sunt clișeele de evitat și oportunitățile vizuale încă ne-explorate.
3 ── ✔ ── începem etapa de construcție. Ea rezultă în minim 20 de variante de logo.
4 ── ✔ ── selectăm maxim 5 variante pentru a-ți fi prezentate – crème de la crème.
5 ── ✔ ── facem mici ajustări în funcție de feedback.