Identitatea vizuală a brand-ului tău este compusă din logo și slogan.
Logo-ul este un simbol format din texte și imagini, care te ajută să identifici instant un brand. Sloganul este promisiunea definitorie a brand-ului tău.
Identitate vizuală
Cine ești ca brand
emoția
este elementul de bază al unui slogan
Împreună, aceste două elemente trebuie să:
îți reprezinte și definească identitatea
atragă utilizatorii
te diferențieze de concurență
încurajeze fidelizarea
fie declinabile: la fel de atractive pe website, cărți
de vizită, website, social media, facturi, etc.
Logo-ul și sloganul sunt punctul central al
prezenței brand-ului tău:
Ele vor dicta cum comunici, cum te prezinți
și care va fi relația cu potențialii tăi clienți.
De aceea, nu poți subestima importanța lor.
50
milisecunde: atât durează crearea unei
prime impresii pentru un logo
Ce stă în calea ta?
Nu știu să distilez grafic esența brand-ului meu
Nu știu care este emoția pe care vreau să o provoace un slogan
Nu știu cum să construiesc o identitate conceptuală și definitorie
Think Up!
Ne orientam spre full package:
Un copywriter prezintă promisiunea brand-ului tău într-un mod ce atrage atenția și creează instant o legătură emoțională. Un designer vizual îți va distila esența brand-ului tău (valori, angajament, tar get, element diferențiator) într-un element grafic instant recognoscibil și conceptual inteligent – fără clișee și soluții evidente. Împr eună cele două elemente și cei doi membri ai echipei Connect Media îți vor oferi o identitate vizuală care:
îți definește și
diferențiază brand-ul
îi cimentează poziția în
mentalul colectiv
motivează targetul să afle
mai multe despre tine