fbpx
contactBTN logoShadow3

Nu aduce anul ce aduce Facebook

Marketing

După iureșul Sărbătorilor și pe măsură ce instalațiile de pom revin în cutii pentru încă un an, aceasta este perioada în care cam toată lumea este mai relaxată. Facebook nu este o excepție. Un an întreg de schimbări se pare că a fost de ajuns pentru gigantul sociabil.

Noi profităm de pauză (care suntem siguri că va fi de scurtă durată), tragem linie și vă prezentăm cele mai faine modificări ale rețelei de socializare.

Reclame pentru mai multe produse

Pentru marea majoritate a brand-urilor, sezonul de iarnă reprezintă vârful vânzărilor anuale.  Pentru comercianții electronici, Crăciunul este cel mai bun moment pentru a-ți promova produsele pe Facebook.  La sfârșitul anului, Facebook-ul a introdus opțiunea de a crea ad-uri pentru mai multe produse.

Noul tip de reclamă combină o imagine principală sau un videoclip cu imagini ale altor produse. Pe măsură ce utilizatorul dă click pe ad, va apărea o a altă pagină cu mai multe produse. Încă un click și ajungi pe site-ul brand-ului, de unde poți achiziționa direct produsele care te-au atras.

La momentul scrierii post-ului, feature-ul nu era disponibil pentru toată lumea dar suntem mai mult decât interesați să vedem ce impact va avea asupra cifrelor de conversie.

Totul într-o singură aplicație

Facebook Pages Manager pentru iOS și Android îți oferă control total asupra paginilor tale de Facebook oriunde te afli. Poți posta, răspunde la comments, primi notifcări legate de activitatea de pe pagină, verifica insights și modifica setări sau rolurile de pe pagină.  Opțiunea de Universal Inbox îți permite să răspunzi rapid la mesaje fără a fi nevoit să te loghezi pe pagina respectivă. Ce îți mai poți dori de la o aplicație?

Știri reale versus… neștiri?

După un an marcat de texte inflamatorii și zvonuri care devin știri bona fide după ce trec de un anumit număr de share-uri, Facebook modifică politica sa legată de venitul din reclame.

Foarte multe site-uri care promovează ”știri” cu diverse graduri de realitate se bucură de un trafic enorm pe Facebook și automat își foloses popularitatea pentru a câștiga serios din reclame.

În noiembrie, atât Facebook, cât și Google și-au modificat politicile legate de rețeaua de utilizatori: nu se vor mai afișa ad-uri pe site-uri care promovează știri false, iar acestea nu vor mai face parte din rețeaua de publicitatea Facebook.

Nimeni nu își dorește ca ad-urile sale să apară pe site-uri cu o reputație dubioasă. Eliminarea acestor site-uri garantează că reclamele tale vor apărea alături de conținut de calitate și nu lângă click bait.

facebook

Ce ne spune globul de cristal

Ca la începutul fiecărui an, toată lumea face previziuni în ceea ce privește unde va merge Facebook pe viitor. Cele mai des rostit cuvânt în 2017 este live.

YouTube oferă miliarde de videoclipuri care prind momente reale, nefiltrate – de la căței care refuză să iasă dintr-o cadă la vloggeri de succes cu sute de mii de abonați.

Rețelele de socializare au preluat ștafeta și au adăugat ceva nou: timpul real. Inițiat de Twitter, conceptul a fost introdus de Facebook prin Facebook Live. Videoclipurile live au cele mai mari rate de engagement și sunt responsabile cu creșteri uriașe ale paginilor de Facebook. Așa că în 2017 vă recomandăm să uitați de trac și să descoperiți curajul de a fi live!

Nu știm exact ce ne va aduce Facebook în 2017 dar cu siguranță abia așteptăm să aflăm! Până atunci, pentru orice întrebări legate de Facebook și alte rețele de socializare, Connect Media vă oferă un pachet complet de servicii ”sociabile”: creare și administrare pagină de socializare pe cele mai importante rețele, campanii de Facebook Ads (creație și administrare) și management al comunității online (comentarii, mesaje, etc.) Puteți afla cam ce știm aici și aici și ne puteți face o vizită aici!

    Spune-ne în cuvintele tale cu ce te putem ajuta și hai să începem!