De ce
mi-ar păsa
de brand-ul tău
Poziționare
De ce este diferit brand-ul tău?
Înainte de a răspunde, elimină din vocabularul tău cuvintele ”profesionalism” și ”calitate înaltă”. Toți competitorii tăi oferă asta și atunci când toată lumea o face, ele devin irelevante.
Elementul diferențiator al brand-ului tău
Este acel ”ceva” pe care nu îl mai oferă nimeni și care creează o legătură instantă între tine și consumator. Acesta este și cel care definește poziționarea brand-ului tău pe piață.
Pentru fi de succes, poziționarea unui brand trebuie să fie:
1.
Diferită
de competiție.
2.
Concentrată
pe soluționarea unei probleme.
3.
Relevantă
pentru target.
Dacă atunci când îți prezinți brand-ul nu poți completa propoziția ”brand-ul meu este cel care…”, atunci înseamnă că îți lipsește elementul de bază al succesului proiectului tău.
Ce stă în calea ta?
1.
Nu am timp să investighez piața
2.
Nu știu exact de ce brand-ul meu este diferit
3.
M-am blocat în clișee.
4.
Nu știu care îmi sunt punctele tari/slabe
5.
Nu știu care sunt tendințele în piață
Poziționarea unui brand nu apare spontan
Ea nu este un moment de inspirație sau o scânteie sclipitoare. Ea necesită o perspectivă de 360o: trebuie să știi cât mai multe despre nișa ta, care este concurența, care sunt punctele TALE tari/slabe, care sunt punctele LOR tari/slabe, unde se îndreaptă piață, cine este și ce nevoi are target-ul și o listă lungă de detalii la care nici nu te-ai gândit încă că pot fi relevante.
Echipa Connect Media îți furnizează o poziționare relevantă pentru brand-ul tău, bazată pe informații obiective, trenduri importante, definirea corectă a target-ului și prezența concurenței pe piață.
Rezultatul
Rezultatul este piatra de temelie
a brand-ului tău și îți oferă:
1 Fundația pe baza căreia vei putea să construiești pe termen lung
2 Punctul de plecare pentru logo, slogan, website, materiale conexe
3 O direcție clară de comunicare ușor de declinat în mai multe medii de comunicare
Ce face fiecare.
Tu:
completezi brief-ul nostru despre brand-ul tău – doar îl cunoști cel mai bine.
Noi:
1 ── ✔ ── folosim informațiile ca punct de plecare pentru research.
2 ── ✔ ── facem cercetare de piață atât local, cât și internațional: ce spune vox populi despre nișa ta, care sunt provocările, nemulțumirile, greșelile, victoriile, experiențele – TOT.
3 ── ✔ ── investigăm concurența: cum comunică, cum se prezintă, ce fac BINE dacă sunt sus, ce au făcut RĂU de au fost abandonați.
4 ── ✔ ── folosim aceste informații pentru a determina de ce brand-ul tău este diferit.
5 ── ✔ ── transformăm atributele reale în beneficii emoționale – unul va fi fundația poziționării.
6 ── ✔ ── definim poziționarea, o justificăm și o pregătim pentru a deveni fundația ta în tot ce comunici.