fbpx
contactBTN logoShadow3

Marketing
medical:

line white
marketing 3
marketing 2b
marketing 2b
marketing 3

Nu ești singur

line red

Zeci, dacă nu chiar sute de clinici și
cabinete oferă aceleași servicii ca tine

Cum te poți asigura atunci că pacienții

te găsesc și aleg?

Cu o experiență de aproape 20 de ani în domeniu, știu că, pentru a fi găsit și ales (mai ales în online!), trebuie să fii:

marketing 5
marketing 6
marketing 7

ușor de identificat

marketing 8

constant

marketing 9

comunicativ

Sună epuizant și complicat?

DA!

dar nu este!

line red

Ai nevoie doar de un ghid
care să îți spună că:

marketing 13
1.

1.

deja ai făcut ceva în direcția asta.

2.

2.

poți face mai mult și mai bine cu doar câteva sfaturi.

marketing 14

Astfel am pregătit

PENTRU TINE

marketing 14
marketing 15
marketing 16

Preț special

*pentru un timp limitat

marketing 20

Marketing
medical

250 RON

Curs DIGITAL

Oana CHIVU

Connect Media

De ce cu mine?

Pentru că lucrez în marketing de aproape 20 de ani și știu că domeniul medical are nevoie de tact și respect pentru promovare.

Pacientul nu trebuie agasat cu email-uri de promovare, el trebuie să te vadă ca pe o soluție de încredere, o soluție pe care o recomandă mai departe în mod natural. Iar tu ai nevoie de un plan care să îți susțină activitatea și să nu devină un motiv de stres ci de bucurie că poți vorbi despre ce faci și faci bine.

marketing 21
marketing 18

Ce vei găsi

în prezentare și în video:

pașii necesari pentru o prezență online ”legată”, relevantă și care va inspira încredere în utilizatori și viitori pacienți: pas cu pas de la identitate la website, social media și newslettere.

traseul de la ”căutător” de simptome la utilizator care sună să își facă o programare, la pacient și pacient care te recomandă mai departe.

sfaturi pentru a încuraja pacienții să îți lase recenzii, pentru a aborda comentariile negative și pentru a soluționa problemele care sunt în sfera ta de influență.

marketing 23
marketing 22
marketing 24

Descarcă acum cele două materiale

parcuge-le cu atenție și vei afla că deja faci marketing
medical doar că acum a venit momentul să îl faci:

inteligent și cu un obiectiv clar!

Iar dacă vrei să știi mai multe și ai nevoie de un punct de plecare mai stabili și o traiectorie mai cu țintă, atunci te invităm să explorezi și pagina noastră dedicată special marketing-ului medical.

Portofoliu

logo 1
logo 2
logo 3
logo 4
logo 5