Herbagen
Servicii:
conținut, design, implementare, inbound marketing.
Descriere client:
unul din clienții noștri cei mai fideli, compania Herbagen există pe piața produselor dermato-cosmetice din România de aproape 30 de ani. Cu un portofoliu de peste 180 de produse, brand-ul creează formule pe bază de ingrediente sigure, de origine naturală destinate îngrijirii pielii, părului și tenului.
Provocare:
Pe măsură ce brand-ul a evoluat (atât în online, cât și pe social media), comunitatea a crescut și alături de ea traficul din magazinul online. Astfel a apăru nevoia unui update la website-ul Herbagen.ro și la modul în care brand-ul își fidelizează clienții.
INBOUND MARKETING
Secretul unei afaceri de succes stă în fidelizarea clienților. Astfel, începând cu 2019 am implementat pentru Herbagen o strategie de inbound marketing. Strategia implică peste 20 de tipuri diferite de email-uri, asignate și trimise în funcție de comportamentul online al fiecărui utilizator în parte.
CONȚINUT, DESIGN, IMPLEMENTARE WEBSITE
Website: noul website a adus o abordare proaspătă a brand-ului și a dorit să creeze o experiență confortabilă pentru utilizatoare (mai ales pe mobil, metoda primară de accesare a site-ului). Am realizat un design simplu, curat și aerisit, care pune cel mai bine în evidență produsele și descrierile acestora.
Pentru fiecare din categoriile principale, am creat conținut introductiv care să prezinte beneficiile fiecărei game de produse, iar pentru pagina ”Despre noi” am lucrat la un conținut care să dezvăluie povestea Herbagen și detaliile care fac brand-ul relevant pentru target.