On Set Catering
Servicii:
poziționare,
identitate vizuală, conținut și design broșură print.
Descriere client:
On Set Catering făcea parte din Bucharest Film Studios și era firma responsabilă cu serviciile de catering pentru proiecte cinematografice. De-a lungul timpului On Set Catering a abordat și evenimentele private sau de promovare creându-și o reputație solidă pe piața acestor servicii.
Provocare:
Deși cunoscută pentru serviciile impecabile, evenimentele memorabile și implicarea personalului, On Set Catering nu avea o poziționare bine definită și nici o identitate independetă, unică și memorabilă destinată pieței de catering și event planning.
SOLUȚII:
Poziționare: pentru a determina poziționarea brand-ului am analizat cu atenție piața serviciilor de catering din București și am identificat cele mai importante elemente definitorii: încredere, clienți cu nume sonore, unicitate (meniuri și preparate personalizate), eficiență.
Pentru a scoate, însă, în evidență On Set Catering am hotărât să mergem pe promisiunea lor a unui eveniment-poveste (element susținut și de accesul lor la studiourile de film și la locația unică de pe malul lacului Buftea).
POZIȚIONARE: POVESTEA EVENIMENTULUI PERFECT
- Un eveniment perfect organizat trebuie să se desfășoare ca o poveste: este nevoie de un fir narativ care să introducă oaspeții din primele clipe în atmosfera unică, să îi conducă imperceptibil de-a lungul întregii seri și să îi lase cu zâmbetul pe buze odată ce aceștia se îndreaptă spre casă.
- Poziționarea aleasă este o afirmație închisă: adjectivul ”perfect” nu are grad de comparație: nimeni nu va susține că poate spune o poveste ”mai perfectă”.
- Însușirea acestui argument puternic devine un avantaj competitiv determinant pe o piață incredibil de omogenă.
IDENTITATE VIZUALĂ: LOGO+SLOGAN
SLOGAN: clientului i-au fost propuse trei variante, iar la final a fost ales sloganul acesta.
THE DELICIOUS THRILL
- Scopul unei povești bine construite este de a-ți provoca un fior (”thrill”): de anticipare, de interes, de emoție, etc.
- O poveste care nu îți provoacă nicio reacție, este o poveste pe care o uiți și din care nu vrei să faci parte.
- Promisiunea din slogan a unui fior delicios/savuros atrage instant atenția clientului și este un factor diferențiator extraordinar pe piața de la noi, unde majoritatea firmelor se rezumă la particula descriptivă ”catering”.
LOGO: clientului i-au fost propuse trei variante de logo.
Varianta aleasă a fost aceasta:
- Elementul rolei de film (parte crucială a istoricului brand-ului) este integrat aici într-o manieră ascuțită pentru a urma linia fină a impactului vizual.
- Logo-ul este separat perfect în două părți printr-o tăietură rapidă și eficientă de cuțit (instrument de bază pentru orice chef).
- Fontul folosit pentru slogan este ALL CAPS pentru a sublinia lipsa de compromis a brand-ului și rafinamentul celor care îl aleg.
MATERIALE DE PREZENTARE: BROȘURĂ
Poziționarea și identitatea vizuală au fost integrate în materialele de prezentare ale noului brand.